SWEET - Roy fares

 
Igår var jag på galej med bästa Jessica Frej! Vi möttes upp efter jobbet och tog sällskap till Östermalm och Roy Fares Releaseparty för hans dessertbok SWEET. Roy Fares blev 2010 vald till Årets Konditor.Stort dessertbord uppdukat: Macaroner med passionsfruktstryffel, chokladpannacotta med daimcrunch, Pina colada desserter, mörka chokladtryfflar, mini citronpajer osv. Ett himmelrike!



Vi smakade, pratade, bläddrade igenom boken och minglade. Trevlig After work! Jag köpte med mig 3 av hans dessertbok SWEET hem, en till mig själv och två som present. Den har inte bara oemotståndliga recept (allt ni ser på bilderna finns på recept i boken) utan är även snygg med magiskt vackra foton. En riktig table book att ha framme på soffbordet
 
 
 
En del av charmen är att komma hem och packa upp goodie bag. Vi fick en snygg bag med bl a tre underbara baktidningar, te, bröd och en fin ask från ITTALA. Ikväll väntar ännu mer galej! 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilken fin party, roligt! Kram

2012-09-05 @ 18:26:00
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin