Plick plock igen såklart!

 


Sorry att jag har varit så dålig på uppdatering den här veckan. Jag har varit mer än trött! En massa att göra på jobbet, två event och en nattvaken bebis. Jag har varit så trött att jag mått illa och känt mig svimfärdig. Ska försöka vila i helgen. Igår kväll kom min älskade vän Cecilia hit (Gudmor till Annie). Vi skulle se en film och äta, men såklart slutade det med att vi chit chattade hela kvällen. Tände ljus överallt och så satt vi i soffan och mös.
 
 
 
Cecilia hade med sig ett vin hon köpt i Sydafrika som smakade kaffe och choklad. Jag var skeptisk till kombinationen, men det var så otroligt gott. Någon som vet var man kan få tag i det så hojta till. 
 
 

Veckans tallrik innehöll: edamamebönor, färskt surdegsbröd, räkor, kalkonskivor, limeaioli, Brie, sallad på apelsin och mango och en halv liten kronärtskocka (Kom ihåg att den ska koka ca 30 min för att bli klar). 
 
Bästa Cecilia som snart är stationerad i New York där Nora nu börjat i skolan.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, det vinet låter jättegott! Kram och hoppas du får vilat nu på helgen!

2012-09-08 @ 10:26:13
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: cecilia

Tack för en super mysig kväll!!! Vinet, maten och inte minst sällskapet var verkligen en perfekt kombo! kram C

2012-09-09 @ 09:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin