Jag behöver verkligen en hemstädning

Så här ser det ut hos oss på 1 minut. Då det är gjort drar tornadobebisen vidare...
 
Minut nr 2 spenderas med att dra ut kläder....och så fortsätter det hela dagarna. Min tid går till 150% åt till att plocka tillbaka och återställa så gott det går. Att hinna dammsuga, torka, tvätta fönster osv är väldigt svårt. Jag är själv med mina två flickor och att vara 1 städare, undanplockare, nattare, omplåstrare, diskare, matlagare, ekonomisk ansvarig och glad mamma till 2 små tornados är ibland en omöjlig ekvation, minst sagt! 
 
Bästa Bambi har just nu en tävling där man kan vinna en hemstädning med Cleaning Services. Gissa om jag skulle behöva en hemstädning? JAAAAAA!
 
Det viktigaste med städhjälp är att de är ALLROUND, det vill säga att de erbjuder flertalet tjänster så att det passar just dina behov där och då. Vi är olika, en del av oss tycker det är ok att tvätta fönster medan att städa toaletten är det värsta man kan tänka sig. Att känna att DU kan få hjälp med precis det DU behöver är A och O och avgörande för den hjälp man väljer såklart! Jag behöver sannerligen Cleaning Services hjälp för att frigöra tid och energi!

Kommentarer
Postat av: Peter

Vi har samma situation hemma, men nu har vi tagit in en hemstädningsfirma som vi fick på rekommendation.

2013-09-03 @ 11:07:30
URL: http://www.xn--hemstdningdirekt-znb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin