Tävling med Kivik - OBS! Ändrad fråga!

OBS! Jag har ändrat frågan då den blev lite fel. Nu är det alltså en ny fråga. Ni som redan har lämnat en kommentar är fortfarande med och tävlar såklart (Ni behöver inte skriva en ny kommentar). 
 
Jag älskar verkligen Kiviks produkter, deras cider, fläderblomsdryck med jordgubb, soppor och inte minst Årets Skörd som alltid smakar ljuvligt. Årets Skörd har precis lanserats i smakerna Äppelmust med fruktkött och Äppel & Päronmust med fruktkött. 
 
Ta chansen att tävla om 3 presentcheckar á 100 kr från Kivik. Allt du behöver göra är att svara på nedanstående fråga så har du chans att vinna en presentcheck på 100 kr:
 
Kiviks egna alhoholfria glögg finns i 3 smaker, vilka? Du hittar svaret på Kiviks Hemsida, om du inte redan vet förstås. 
 
Lämna ditt svar i kommentarsfältet och glöm inte ange namn och mailadress så jag kan kontakta dig om just du vinner. Tävlingen avslutas fredag 9/11 2012. 
 
LYCKA TILL/
Linda 

Kommentarer
Postat av: Diana

Äppelglögg med kanel & vanilj
Äppelglögg med apelsin & saffran,

typiska julkryddor men det står inget om att det är sockerfritt eller inte... :-)
mvh Diana

2012-11-03 @ 13:21:16
Postat av: Karin

Nu har du fått min röst i pippi-tävlingen! :-) Klart jag är med och tävlar också. Ingefära, kardemumma och kanel är smakerna på glöggen bland annat. De finns i smakerna hallon, tranbär och äpple! Kram

2012-11-04 @ 15:53:02
URL: http://ensmakavkarin.wordpress.com/
Postat av: JessicaS

Kanel nejlika ingefära kardemumma

2012-11-04 @ 20:40:41
URL: http://Familjensundberg.se/blog
Postat av: Jennie Backman

Hallon, äppel och tranbärs glögg med bl a ingefära, kardemumma och kanel.

2012-11-06 @ 20:04:32
URL: http://www.musikalkalendern.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin