Juligt

Fick sötaste budet från ICA i veckan. Så mycket julkänsla: Fikon, härlig fudge i julig burk, färdig glöggmix på mandlar och tranbär, julkaffe, mandariner, hel saffran som du själv mortlar och gulliga folieinslagna tomtar och snögubbar. 
Charmigaste snögubbarna i vit choklad! De här blir perfekta till kakor, jultårtan, cup cakes eller som present. 
Riktigt fin burk att ge bort med egengjord fudge eller annat juligt. Roligt också med lite spännade glöggmixer i ny anda. Icas är med torkade tranbär och mandlar. Jag testade förra året hackade hasselnötter och tranbär och det är min stora favorit. 

Kommentarer
Postat av: Liv

Hur kommer det sig att du får detta? För att du är bloggare?
Lyckos dig i vilket fall! :)
mvh,
avundsjuk!

Svar: Ja, jag får en del saker för att jag är bloggare. Jag känner mig otroligt lyckligt lottad som får prova på så många nya saker inom ett område som jag älskar. Allt med mat och bak är min stora hobby ju. Men det tog lång tid och mycket bloggande innan jag fick något alls. Ha en fin dag!
Linda /Matstugan

2012-11-17 @ 12:39:19
Postat av: Liv

Mat och bak är min hobby också :)
Förstår att det tar ett bra tag innan man blir erbjuden, de vill ju få något utav det också.
Men som sagt: avundsjuk!

Hoppas du får en fin helg nu :) Själv ska experimenteras med ett recept på chokladpudding med . . . blomkål som bas. Egentligen sötat med stevia och med proteinpulver från en blogg, men ska se om man kan få till något utan (enligt mig) konstiga saker. Kan man baka med rödbetor och choklad, så varför inte blomkål (?) - vi får se hur det blir :)

2012-11-23 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin