Sötaste igelkottsdumplings!!

De här sötaste vegetariska igelkottsdumplingsarna hittade jag på http://cutestfood.com/. Är de inte helt bedårande! Jag försökte få till en sån här igelkott då jag gjorde mina dumplings, men de blev inte i närheten av en igelkotte inte!!

Idag är sista dagen (fram till 23.59 inatt) för att rösta på mitt bidrag till Svensk Fågels bloggutmaning "Pippi på Svensk fågel". Vill ni rösta på mig eller någon annan så gå in HÄR och klicka helt enkelt på knappen RÖSTA vid det bidraget ni vill rösta på.


Tusen Miljoner Tack ni som röstat på mig i denna omgången! Jag uppskattar det så mycket ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin