Ni vann varsin burk himmelskt te!

GRATTIS till JULIA som vann en grön burk med underbart örtte med söta motiveringen

Vad roligt med tävling!
Jag är en riktig te-älskare, men har aldrig testat detta te... Låter ju jättegott, så självklar vill jag vara med och tävla! Svårt att välja vilket, men skulle nog helst vilja ha det gröna faktiskt... Har en liten, liten bebis i magen, så för bebisens skull försöker jag alltid välja grönt te!
Tittade i shoppen, och även där var det ju svårt att välja, såå mycket fint! Men tillslut valde jag detta om jag skulle handla: ALLA skålar från Pip Studio- Helt underbara! Sen skulle jag beställa en limegrön Frozzypack, som nu visserligen var slut, men som säkert kommer in igen… Vilken smart grej, att kunna frysa locket och hålla maten kall i 7 timmar! Slutligen ett doftljus; Voluspa - Panjore Lychee.

Motivera varför jag ska vinna? För att jag älskar te! Det är det enda jag dricker nu som gravid- kaffe smakar bajs helt plötsligt och varm chokladmjölk känns så sockrigt och blaskigt... Håller tummarna för vinst!

GRATTIS LOLLO som vann en rosa burk med magiskt gott roste med sin roliga motivering

Vilken underbar hemsida för oss teälskare! Efter ett år av föräldraledighet med världens goaste bebis har jag druckit alldeles för många koppar påste! Nu får det vara nog! Jag skulle så gärna vilja vinna det fina rosteet från Löv och ta mitt tedrickande till en ny nivå! Och jag skulle samtidigt gärna klicka hem den ursöta rosa tekannan från Pip studio, lite goda Walkers bisquits chocolate & hazelnut samt en handcreme med lavendel från Crabtree & Evelyn för mina vintertrötta händer!
Kram!

Båda LÖV teerna är ekologiska och kommer från Tehuset Java. Bästa teet någonsin. Lollo och Julia maila mig era adresser, [email protected], så kommer vinsten snart till er på posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin