Missa inte fantastiska vågar och snyggt porslin

Var? Jo, på CAMPADRE förstås, gå in HÄR om ni inte redan är medlemmar! Ni som följt bloggen ett tag vet ju att jag ääääälskar Agneta Livijns porslin. Jag har hennes stora vita tallrikar, skålar i turkost och stora tekoppar i turkost. Skulle vilja ha några uppläggningsfat av henne och lite mindre vita tallrikar. Men måste vara  lite försiktig med pengarna nu när jag är mammaledig...suck!
Men ett par superfina handdukar från henne ska jag nog unna mig, så fina gladfärger!

Dessutom kan ni köpa vanliga vågar och köksvågar från Soehnle till halva priset. Jag har en köksvåg från Soehnle och är sååå nöjd med den, använder den massor. Den är också tunn som bara den så tar ingen plats. Jag har den ovan till vänster men i vitt. Jag köpte den dock i butik till fullt pris, här kan ni köpa den för endast 299 kr. Den vågen till höger ska kunna väga fiber, fett, kalorier, kalcium med mera i det du lägger på vågen, låter ju kanon! Passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin