Min frukost

Så här har min frukost sett ut den senaste veckan: En härlig stor grape och Melli sockerfria halstabletter. De finns i två smaker och jag har en av varje, goda, och hjälper verkligen på morgonen då det är som värst. Gillar nog den med örtsmak bäst men de smakar båda gott (De finns på Kronans Droghandel och vissa andra apotek). Jag jobbar verkligen nu på att bli helt frisk och stärka upp mitt immunförsvar. Har vaknat och gått och lagt mig med ont i halsen varenda dag i närmre två veckor nu. Så trött på det. Men snart så har det väl gett sig. En sak som är bra är iallafall att jag inte känner mig så dundertrött längre.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Krya på dig kram!

2012-03-23 @ 13:53:52
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Linda-matstugan

Tack gulliga du!

2012-03-23 @ 15:19:55
URL: http://matstugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin