Lite trött? Lite sliten?

Jag kan inte ens beskriva hur trött och sliten jag har känt mig den senaste tiden med en liten nattuggla och en lättväckt 4 åring. I mitt liv existerar inte en enda sovmorgon och inte en enda hel natts sömn. Jag drömmer om att få sova en hel natt, att få en ynka liten sovmorgon. Men det är som det är.

Jag har hinkat kaffe och tagit mig igenom dagarna på den kicken man får av varje kopp. Hur som så har dessutom barnen varit förkylda som bara den och nu är även jag förkyld. Bestämde mig då för att nu ska jag göra allt för att piggna till nu och samtidigt vara nyttig: bra mat, vitaminer, frukt och grönt. Jag har nu även testat Ginsengkolor - Ginsana Tabs- och tycker faktiskt att jag känner mig piggare. De smakar supergott som godis, det är apelsinolja i dem. Jag vet inte om man kan köpa dem på Apoteket men man kan iallafall hitta dem på vanliga ICA.

Kommentarer
Postat av: elisabeth

hej..



jag är ensam med 2 barn nu i 3,5 vecka, och det är tufft, så hur du har det kan jag nu föreställa mig.. om du bara bodde närmare mig, så kunde dina ungar få sova hos mig, och du kan få vila..



för vila behöver vi alla, återhämtning..



du gör ett fantastiskt jobb.



ha en skön helg..



// elisabeth i V-by

2012-03-16 @ 22:18:58
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

De hör hade jag kunnat behöva under januari och februari månad, jag har ALDRIG känt mig så trött och sliten förut; och då har jag ändå inte en liten att ta hand om (om inte hunden räknas) ;) Det är inte förrän nu som jag börjar kunna hålla mig pigg och vaken under en hel dag, undrar om det har att göra med att solen börjar kika fram allt mer? Om tröttheten letar sig tillbaka ska jag allt tugga i mig någon sådan här, jag orkar inte vara trött längre!

2012-03-17 @ 02:55:32
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Katarina

Styrkekram från mig!

2012-03-17 @ 03:32:44
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: maria

puff

vad stark du är ändå, hinner med att blogga åxå, kämpa på. Kramar!

2012-03-17 @ 23:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin