3 rätters mitt i veckan

MMMMMMARÄNGSVISS med bananer, glass, rostade hasselnötter, maränger, marshmallowsfluff och chokladsås såklart
 
I veckan som gick hade vi Annies gudmor med dotter (min guddotter) på liten trerättersmiddag. Skälet till trerätters sådär mitt i veckan var att det var just Cecilia och Nora som tog hand om Annie då Magda kom till världen. De sov över med Annie den kvällen vi åkte in till sjukhuset. Som tack gav jag henne ett presentkort på massage och ansiktsbehandling och trerätters hos oss efter. Alltså, hon lämnade Nora till mig vid 14 tiden och vi gick och hämtade Annie på dagis, sen hem för lek och förberedande av mat medan Cecilia fick sina behandlingar 'på stan'.
Menyn var smått barnanpassad:
 
Auberginedipp med rostat pitabröd
*
Pasta med gorgonzola, hasselnötter och broccoli
*
Marängsviss
Vegetarisk pasta eftersom min vän är vegetarian. Receptet på den här pastan kommer.
Auberginedipp som smälte i munnen tilsammans med rostat pitabröd. Recept läggs ut omgående.

Kommentarer
Postat av: Anna/Frostrosor

Receptet på auberginedippen vill jag ha omedelbums! :-)

2012-03-11 @ 11:35:23
URL: http://frostrosor.blogspot.com
Postat av: Saerv

Åhh va gott allt såg ut !! :)

2012-03-11 @ 12:55:23
Postat av: cecilia

kan intyga att det var som att äta på en femstjärnig rest! tack för underbar dag! kramar! C

2012-03-13 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin