Ska du laga mat i vildmarken i sommar

PRIMUS LiTech™ Super Set
När jag var liten campade jag en massa med min morfar och mina kusiner. Min morfar var en riktig natur- och äventyrsmänniska och han tog med mig, min syster och kusiner på camping, vandring på leder med tältövernattningar, skidåkning, kräftfiske, övernattningar i timmerstugor mitt i skogen osv. Han hade alltid sitt välanvändna Primuskök med som var lite stött i kanterna. För mig är Primuskök lika med något väldigt positivt och något jag ofta längtar tillbaka till: lukten, väntetiden, pinnbröd och hur gott det smakar med varm mat. Har ni använt primuskök?
Carry-On Chopsticks L
Känner du att pinnar är din grej och du vill laga till lite sushi så har du camping pinnarna HÄR.
Vill man lyxa till det i naturen så införskaffar man den här handpresson från Naturkompaniet och fixar sin espresso i vildmarken på ett kick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin