Presenter som berör

Magda fick många fina doppresenter, men jag ville visa er två som fick mig att gråta för att det var så stor omtanke och kärlek bakom. Det första är ett hjärta med titeln på den sång som hennes gudmor sjöng i kyrkan Där ser du själv hur högt du når.
Min syster hade gjort ett påslakan i lapptäcksstil till Magda. Det var så fint och tänk att hon med egen familj och heltidsarbete har tagit sig tid till att göra något så fint till min lilla dotter, jag blev alldeles rörd. Själva namnet hade hon lämnat in på tryck, allt annat har hon gjort. Jag önskar ni kunde se hela för den är sagolikt vacker. Jag önskar så att Annie skulle få en liknande, då skulle jag inreda om deras gemensamma rum till att passa till lapptäcksstilen.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Så vackra saker och så omtänksamt!

2012-06-18 @ 10:27:54
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin