Min vällingsförvaringsgrej

Den här förvaringsburken har jag med till min syster med familj. Det är en riktigt finurlig grej med tre delar i en och samma burk. Du häller alltså ner 1 portion vällingpulver i varje del och sedan är det bara att öppna locket och hälla i allt i nappflaskan perfekt doserat.

Jag har två stycken, en som jag alltid har i skötväskan med vanlig välling och en som jag har stående på diskbänken med nattvällingpulver. Då Magda ska ha sin nattvälling kan jag vara hur dimmig som helst i huvudet vid tresnåret för det är bara att hälla i det på förhand doserade pulvret.
 
När Magda har vuxit ifrån vällingen så tänker jag ha mina två burkar som snacksburk, t ex russin i ett fack och i de andra morotsbitar och i den tredje nötter, eller något annat. Väldans funktionella. De är från Bambino och finns på vanliga ICA.
 

Kommentarer
Postat av: En Smak Av Karin

Vilka söta burkar! Ser jättegulliga ut :-)

2012-06-27 @ 18:15:00
URL: http://ensmakavkarin.wordpress.com
Postat av: En Smak Av Karin

Vilka söta burkar! Ser jättegulliga ut :-)

2012-06-27 @ 18:15:02
URL: http://ensmakavkarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin