Mammassaden och mammassadör

Kära läsare!
Som ni vet bor jag i Nacka. Precis vid oss finns världens härligaste köpkvarter, Sickla köpkvarter.
 
De har 6 stycken finfina bloggare/bloggar knutna till köpkvarteret, jag och matstugan är nu en av dem, se HÄR. Jag ingår i deras Mammassad och är sålunda deras mammassadör. Jag är så så stolt att få representera Sickla Köpkvarter.
 
Jag är i köpkvarteret minst en gång i veckan, oftast flera gånger varje vecka. Jag springer runt på ICA Kvantum, Lindex, PoP, SIA, Panduro, Akademibokhandeln eller i någon annan av de många butikerna. Sickla köpkvarter har verkligen allt förutom en plantmarknad.
 
Bilderna är från atriumljungberg.se

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jätteroligt, grattis! Kram

2012-06-26 @ 11:06:08
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin