Bambis utmaning

Jag fick via Bambis blogg 10 frågor som hon ville jag skulle besvara här på Matstugan, så det gör jag här och  nu:
 
1. På vilket sätt är dina barn bortskämda?
Svar: Jag anstränger mig nog lite för mycket för mina barn, känner in dem för mycket så att säga. Det resulterar i att de oftast kommer på absolut första plats i mitt liv, även före mig själv. En mycket god vän sa till mig i veckan att "Du är en fantastisk mamma, lite för fantastisk". Jag finns ALLTID där för dem, på det sättet är de bortskämda. Det är inte så lätt att vara lagom i allt, men jag försöker att bli bättre och coolare som mamma...

2. Om du skulle få förbjuda en sak, vad skulle det vara?
Svar: Helst skulle jag förbjuda en hel massa saker. Men falskhet är nog en av de saker som jag skulle förbjuda. Tycker verkligen illa om falska människor.

3. Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Svar:Svenska, litteratur

4. Vilket kan du inte leva utan - datorn eller tv:n?
Svar:Datorn

5. Vad bakar du helst?
Svar:Variation förnöjer

6. Hur mycket pengar skulle du vilja ha för att färga håret grönt?
Svar.Det beror sig på det. Talar vi en plojgrej så behöver jag inte mycket pengar, talar vi permanent så finns det inga pengar i världen som skulle få mig att färga det grönt.

7. I vilket barnprogram skulle du helst vilja vara en karaktär i?
Svar:Teletubbies. Det verkar vara en soft värld där solen skiner och livet leker mest hela tiden.

8. Hur mycket kostade det dyraste klädesplagget du har?
Svar:4000-5000, men det var  inte jag som betalade det.

9. Vem inspirerar dig mest?
Svar:Kreativa människor i min omgivning

10. Ett ord som du ofta använder?
Svar:Just nu känns det som jag använder ordet NEJ! väldigt ofta till min 4 åriga dotter. Trött på att höra mig själv säga det hela tiden.
 
Det var det! Då utmanar jag Sanna, Katarina, Sofie, Alexandra, Pernilla, Alva och Karin
 
Mina frågor:
1. Hur ser din familj på ditt bloggande?
2. Vad berör dig mest?
3. Hur viktigt är bloggandet för dig som person på en skala 1-10?
4. Ditt bästa tips för att koppla av?
5. Länka till ett av dina absoluta favoritinlägg som du själv lagt upp och varit supernöjd med
6. Vilka andra sociala medier använder du förutom bloggandet?
7. Vad är det värsta du vet?
8. Vilka talanger har du, dvs vad är du riktigt bra på?
9. Om du skulle starta upp något eget, vad skulle det vara?
10. Skulle du kunna ta en time-out från mobil, dator, tv på en vecka?
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Åh vad roligt med en utmaning! Tack snälla du, nu ska jag fila på svar hela kvällen :D

2012-06-03 @ 21:45:40
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin