En snabb pastasallad med kyckling osv

Idag hade jag bara Magda på hemmafronten. Min goda vän Titti kom över och vi hade en perfekt dag (det var med Titti och hennes sambo som jag var och åkte båt med för någon vecka sedan). Eller perfekt och perfekt...mitt på dagen kaskadkräktes Magda ner hela mig. Fast både hon och jag duschade direkt så tycker jag fortfarande att jag luktar kräks, uhhh. Men, men sånt händer lite då och då med de där små. Dagen var perfekt. 
Jag gjorde en spontan kyckling pastasallad eftersom vi bestämde sent igår kväll att vi skulle ses idag. Jag använde en grillad kyckling, fetaost, körsbärstomater, olikfärgad skruvpasta, salladsblad och precis innan severing strösslar jag över en massa knaprig rostad lök. Älskar rostad lök i sallad med kyckling. Första kalla pastasalladen den här sommaren konstigt nog. Brukar göra sådana här sallader mest hela tiden på somrarna.
Magda precis innan kräkssessionen
 
Den här sommaren har varit så fin på många sätt. Jag har inte kunnat åka utomlands, men jag har träffat mina närmaste vänner och deras barn mycket. Har verkligen känt ett stort behov den här sommaren av att bara omge mig med väldigt nära vänner som känner mig och barnen väldigt bra. Ni vet de där vännerna där man bara är som man verkligen är. Som tur är har jag en hel del sådana vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin