Köpa eller inte köpa?

Kan inte bestämma mig om jag ska köpa Agneta Livijn fatet ovan eller inte....Jag har hennes stora tallrikar i vitt, stora, skålar i blått och temuggar i blått. Ni som följt min blogg vet ju att jag älskar hennes porslin. Det ser fint ut på bilderna, men allt är tusen gånger finare i verkligheten. De är handgjorda så de ser lite olika ut, blir en sån rustik känsla. Nu säljer de hennes saker till bra priser på Campadre igen, se HÄR. Det är ungefär halva priset och man kan ha den i både ugnen och micron. Skulle det inte vara snyggt med en STOOOR pastasallad eller kycklingspett på en bädd av bulgur till exempel...å andra sidan är det januari och jag är mammaledig med lite pengar i plånboken...Å vad svårt!!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Haha, jag förstår ditt dilemma, jobbigt det där ;) Tycker också de är himla fina, om det hjälper något ;)

2012-01-11 @ 13:29:11
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: jennifer

Tänk jag sitter här och funderar på samma sak och vi har samma problem, jag är också mammaledig med lite pengar i plånboken..=), tycker också hennes porslin är så fint men egentligen behöver jag inget sådant till köket nu och jag skulle få dåligt samvete om jag köpte det men ändå.. åhh va svårt!!

2012-01-11 @ 15:16:06
Postat av: Lotta

Köp, den är sååå fin:-)

2012-01-11 @ 15:55:06
Postat av: Barbro

Köp den Linda!



Fick tips om din blogg av Sofia F på NTI och igår gjorde vi laxen och grösakerna i ugn -jättegott!

// Barbro, Studievägledare

2012-01-12 @ 10:38:07
Postat av: Linda-matstugan

Barbro- Vad glad jag blev att höra från dig! Smickrad som bara den också.



Tja köpa eller inte köpa, det lutar nog åt att jag slår till...

2012-01-12 @ 23:15:21
URL: http://matstugan.blogg.se/
Postat av: Linda-matstugan

Åh, nej, den är slutsåld....ATTANS. Precis då jag bestämt mig för att slå till.

2012-01-12 @ 23:18:54
URL: http://matstugan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ser riktigt fint ut. Handgjort porslin är alltid mycket trevligare att ha. Synd att de var slutsålda. :/

2012-01-14 @ 13:28:46
URL: http://www.kopa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin