Bajstårta och kissaft i repris

 
Annie fyllde hela 4 år idag! Det firades med Bajstårta och kissaft och paket i sängen. Hon hade bett och bönat om bajstårtan och kissaften som hon fick förra året på sin födelsedag. Det verkar ha blivit tradition för henne. Det lustiga är att den är riktigt god dessutom. Om ni vill göra den så finns receptet HÄR.
Hon hade en underbar dag med spännande presenter, pulkaåkning och så fick hon välja mat, det fick alltid jag, och det är en sån mysig tradition. Annie valde pannkakor till huvudrätt och chokladpudding till efterrrätt.
 
Hennes kalas är om en vecka och då vill hon ha ett Hello Kitty kalas. Det är meningen att jag ska baka en Hello Kitty tårta och jag bävar redan. Jag har införskaffat sockerpasta osv. Jag har förvarnat henne om att det kanske inte blir en så lyckad Hello Kitty tårta. Hon sa då att om det inte blir bra kan hon ta en svart spöktårta istället, eller en dinosaurie med röd tunga, eller så kan jag göra en Snövittårta, så ni ser, alternativen är inte direkt lättare, så det är bara att ta tjuren vid hornen och fixa den där Hello Kitty tårtan. HUALIGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis till söta Annie! Du kommer klara dig galant med tårtan!! Kram

2012-02-13 @ 03:32:02
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin