Är lite lite busy med denna Hello Kitty

Annie ska ju ha kalas på söndag. Hon har önskat sig en Hello Kitty tårta, och hon tog för givet att jag skulle baka en sån tårta. Så, sagt och gjort! Jag har gått runt en längre tid och sagt till alla att det kan ju inte vara så svårt att fixa till en Hello Kitty tårta, men nu har jag fått världens ångest....Jag var tvungen att ta ett prat med Annie och säga att den kanske inte blir en superbra Hello Kitty tårta, då sa hon att det gör inget för då kan jag istället göra en svart spöktårta eller en dinosaurie med röd tunga eller en Snövittårta, tja, det var ju inte direkt uppmuntrande alternativ. Vad är fel med en gammal hederlig gräddtårta med lite hallon emellan?
Jag har köpt upp halva Panduro: Sockerpasta i alla tänkbara färger (svart ska jag få utav Rose- Marie, gulliga hon!), lim som man kan äta, en penna man kan rita på sockerpasta med, strössel osv osv.
I frysen står nu en glasstårta till de vuxna. Jag tror faktiskt att den blir riktigt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin