Alla Hjärtans dag fika

Vi tjejer mysfikade med vår underbara Leontine idag. Kan inte med ord beskriva hur mycket vi tycker om Leontine!!!
God fika på Espresso House. Jag åt polkachokladboll och den var riktigt god. Ska nog testa att göra något i den här stilen, choklad och mint är en kanonkombination. Annie åt en Brownie med pecannötter, Oreokakor, marshmallows osv. Jag fick dock inte smaka något mer än en pecannöt så kan inte säga om den var god, men hon åt precis varenda smula så jag skulle tippa på att den var god.
Lyxbebben hade på sig sin VIP body från Café Opera. Den fick hon av min fina vän Rose-Marie. Vet inte om den fungerar i dörren till Café Opera, Magda har inte testat än. 
YEAAAH - Fikadags på stan, tusen gånger roligare än att sitta hemma och häcka med mamma.
Ouppfostrat barn, som har Pippi som största idol, på fik. Så här skulle Pippi göra berättade hon, och hon har säket rätt...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Härliga bilder :) Kram

2012-02-15 @ 02:19:36
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Karoline Eriksson

Ni är så fina alla tre Linda!

2012-02-18 @ 09:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin