Tehuset JAVA - Världens bästa presentbutik!

Var i min favoritbutik Tehuset JAVA, för att köpa present till vän samt lite saker till mig och till Annies julkalender. De har så mycket fint att man knappt kommer därifrån. Just nu inför jul har de så mycket juligt. De har butiker i Stockholm och Lund. Men du kan även klicka hem deras saker från nätet. 
 
Här finns superfina PiP porslinet till exempel, och underbara ekologiska LÖV teer. 
 
Jag hittar alltid bra presenter här.
Nu finns deras Lussete, Earl Grey Rosé, Tehuset JAVAS specialte LUNDA blandning och lite karameller som jag ska ha till en viss sorts fudge jag planerar att göra snart. Presenterna kan jag itne visa här på bloggen då min vän läser den. 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, vilken fin butik! Jag har faktiskt druckit te från Tehuset Java :) Tack till dig! Kram

2012-12-01 @ 13:52:18
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin