Så många paket att jag blir alldeles rörd

Jag har fått så många paket och julkort i år så jag blir alldeles rörd. Dessutom har jag ett något dåligt samvete, jag har inte fått till det med att hinna få iväg julkort i år, knappt något paket heller. Här ovan är det paket jag fick av min så fina och omtänksamma bloggkollega Katarina, eller Hovkonditorn. Ni bara måste kika in på hennes härliga blogg! Hon bor i Singapore och vet att Annie är helt galen i Hello Kitty. Annie fick Hello Kitty Jelly Beans och rosa kakpinnar, gissa om hon blev glad! Jag fick som ni ser bl a Godivas pepparmintschoklad och Cinnamon chips som är perfekta i bak. Jag har suktat efter dessa Cinnamon Chips som inte går att få tag på här. Tack underbaraste, omtänksamma Katarina för paketet och allt stöd från dig under det gångna året, det har verkligen gått rakt in i hjärtat på mig!
Sen kom ett paket med tre böcker hela vägen från Zagreb: Erebos (Poznanski), Fallet Kalteis (Andrea Maria Schenkel) och Fritt fall (Juli Zeh). Alla tre översatta från tyska av TADAAAA min vän Christine Bredenkamp. Världens bästa Christine, du är så bäst och jag är så tacksam att du finns i mitt liv. Vi träffades då vi läste en litteraturkurs i Lund och sen dess har vi upplevt mycket och skrattat väldigt mycket ihop, och även gråtit en och annan tår ihop.
Sist, men inte minst kom en herrans massa choklad ända från Schweiz. Lindts barnchoklad, nallar, special julutgåva i smak kanel och mandel, kanelmandlar osv. Vi har ingen brist på choklad i jul som ni förstår. Det här är bara ett axplock av alla paket vi fått i år.  

Kommentarer
Postat av: Anna/Frostrosor

Vilka härliga paket, och det är inte ens julafton än!
Vill passa på och önska dig en riktigt härlig jul!

Svar: Åh, tack finaste DU! Önskar dig detsamma/Kram
Linda /Matstugan

2012-12-23 @ 20:02:33
URL: http://frostrosor.blogspot.com
Postat av: Katarina

Tack fina du! Ha en fin och lugn Jul! Stor kram!

2012-12-24 @ 04:58:11
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

God Jul älskade vän! Hoppas att ni får en UNDERBAR jul!! KRAM

2012-12-24 @ 08:18:47
URL: http://bambi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin