Lucia, VAB och stulet blogginlägg

Oj oj oj, en full-rulle-dag. Igår kväll var det julbord på Restaurang J. Då jag kom hem vara det bara att ställa sig och stryka Luciaklänning och fixa iordning allt till dagens lilla Lucia. Magda som är sjuk (småfeber, förkylning och tänder på G) vaknade stup i kvarten precis hela natten. Det blev alltså VAB dag. Jag och Magda somnade direkt efter vi hade lämnat av Annie på förskolan, och sen sov i två timmar. Skönt! Sedan tarvade Magda och jag iväg och tittade på sötisarna som sjöng så fint alla julsånger. 
Då jag vaknade hade jag ett mess från Jessica som undrade om det inte var mitt inlägg på Salma Laxs Facebook sida. Jo, det är det! Salma Lax har stulit mitt recept, min bild och min text! De har absolut inte frågat mig, inte länkat. Ingenstans finns mitt eller bloggens namn. Man blir riktigt ledsen och arg! Ni ser mitt inlägg under november på Salmalax med ramslökspesto och apachepotatis. Skriv GÄRNA något på deras sida.
 
Har det här hänt någon av er? 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Söt lucia! Så konstigt att bara använda din bild och text utan tillåtelse, dålig stil! Kram

2012-12-14 @ 03:13:03
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Karin

Fy vad trist det är när ens bilder och texter blir snodda! Det har hänt mig också. En butik som sålde smörgåstårtor snodde en bild på en smörgåstårta jag gjort och använde den för sin reklam. Man blir rätt irriterad!

2012-12-14 @ 12:55:38
URL: http://ensmakavkarin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin