Kanske en Ergorapido 2-i-1 i julklapp?

Den här fina dammsugaren som jag inte kan klara mig utan nu, fick jag av en av mina närmsta vänner, Rose-Marie då vi hade glöggmingel här för några veckor sedan! En helt otrolig present. Det är en Ergorapido 2-i-1. Den har som ni ser en liten extradammsugare utanpå den stora, med den kan du snabbt suga upp smulor mm från bordet eller soffan. Dammsugaren är så lätt att dra runt och sladdlös att det är en fröjd att dammsuga. Dessutom har den lysdioder längst fram vilket har gjort att jag bl a har använt den på kvällarna då barnen lagt sig, det spelar inte roll att det är mörkt. 
 
Det enda är att jag knappt får ha den ifred för barnen vill dammsuga när den här kommer fram. Det lustiga är att tom Magda kan dra runt den för den är så smidig. Snygg som bara den är den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin