Glöggmingel med bästa vänner och massa barn

Igår glöggmingel, 7 vuxna och 7 barn. Det var livat värre och härligt värre! Jag älskar verkligen att ha nära och kära vänner på mingel, mat mm.  Rose-Marie var där med hela familjen, Maria med flickorna, Lotta med familj och Annies älskade Gudmor som till vardags bor i New York.
 
Jag hade gjort Polkatårta, receptet kommer! Så nöjd med den. Sedan var det chokladfudge, vinteräpplefudge, pepparkakor, saffransbullar, polkaklubbor, rostad nötmix med tranbär och M&M och Krustader med Camembert och hjortronsylt (glömde fota).
 
 Barnen fick i sig en del socker och det märktes kan jag säga! Men vad gör det? 
Ni skulle ha sett hur det såg ut när alla hade gått. Annies rum var ett äkta bombnedslag. Just nu säger hon att hon bara vill bjuda hem ett barn i taget i framtiden. Men snart är det nog glömt, för det var en underbar eftermiddag. 

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Åh vad gott det där såg ut!

Svar: Tack snälla du! Polkatårtan blev jag själv förvånad över hur god den var;-)
Linda /Matstugan

2012-12-10 @ 20:16:05
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: sofie mumsfillibaba

Oj, så mycket gott!

2012-12-10 @ 22:03:55
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Katarina

Så mycket gott du bjöd på! Polkatårtan ser helt ljuvlig ut! Kram

2012-12-11 @ 06:13:53
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin