Daim crisp

Sorry, min bloggfrånvaro. Jag har inte glömt bort er, jag har inte legat på latsidan vad gäller att laga mat, godis osv. Det har bara varit knökfullt med barnen, jobbet och det sociala. Jag ska försöka pumpa in allt gott jag har lagat till under den senaste tiden. Vi börjar med lite godis:

 

Daim Crisp

1 Dubbeldaim

100 g mjölkchoklad

2 dl cornflakes

 

Gör så här

Smält mjölkchokladen (i vattenbad eller mikro).  Hacka daimen mellangrovt. Krossa cornflakes med handen. Rör ihop allt. Använmd två skedar till att klicka ut små munsbitar på bakplåtspapper. Låt dem stelna på kallt ställe.

 

MUMS!


Kommentarer
Postat av: Katarina

De här ser så goda ut! Kram

Svar: Åh, de var verkligen hur goda som helst/Kram till dig!
Linda /Matstugan

2012-12-19 @ 01:47:31
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin