We R Family Event med ny utmaning för Matstugan

Igår tidig kväll var jag med Bambi och Lady Dahmer på ett event. Det var Loppi.se som anordnade ett mycket trevligt We R Family Event. Snygga Katarina Bergegård som är grundaren till Loppi.se var konferencier. Hon presenterade Svensk Fågel på scen, utklädda i gula overaller tillsammans med Ubbe Kvarnefält (från Sveriges Mästerkock). De sparkade igång en utmaning för 10 bloggare som kommer få en utmaning i taget under året.
Här ser ni bloggarna som är med i Svensk Fågels utmaning "Pippi på Svensk Fågel"...hmmm hmmm..känner ni igen någon av bloggarna? Ni kommer få veta en massa om utmaningen snart! Jag är så spänd av förväntan, det ska bli så roligt!
Sen blev det modevisning. Här är det den andra grundaren av Loppi.se Charlotta Wågert med sina små tvillingar Franka och Alba. Hur sött var inte det!! Det var bland annat kläder från Sobea som jag blev väldigt förtjust i.
Här är nästan hela styrkan i finfina kläder.
Andreas Weise sjöng en låt från det album som kommer ut lite senare i år. Lustig är han också.
Ubbe Kvarnefält med söner hade gjort dessa rullar med kalkon och annat gott
Och dessa underbara vitlökscrostini med ceasarsallad topping -  Mums!
Jag med Lilla Bus Leah och Natashja (Lady Dahmer). Det är ju Natashja som har gjort designen till Matstugan. Men det var faktiskt första gången vi träffades live. Jag hade en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Så spännande! Du är så fin på bilden! Kram

2012-04-21 @ 12:00:25
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Mary

gratts linda vad kul! hoppas vi ses snart kram!

2012-04-22 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin