Idag var det dansuppvisning

Idag var det dansuppvisning för Annie. Förra året så hörde jag henne gråta hjärtskärande och ropa mamma då de skulle upp på scenen och vara humlor. Hon satt i mitt knä genom den uppvisningen. Så den här gången räknade jag inte med att hon skulle gå upp på scenen. MEN det gjorde hon, jag blev så rörd över hennes mod och utveckling att tårararna flödade - Min lilla stora flicka...Hon sprang upp på scenen i sin pyjamas och showade med paraplyet. Även Zack hade sin uppvisning och han var världens gulligaste Karlsson på taket.

Därefter var det Leahs kalas...häng kvar här på sidan så kommer det bilder på en kanontårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin