Paket hela vägen från Singapore

Paket kom hela vägen från Singapore med dessa ljuvliga kakor! OMG vad goda!

Kakor med salted caramel butter, och de smakar så bekant på något sätt...Jag kan bara inte komma på var jag känner igen smaken ifrån, irriterande när man känner igen något eller någon och inte kan placera den/det. Det är lite fudgesmak på dem tillsammans med mördegssmaken, MMMMMMM! Hur som får ni tag på dessa kakor så slå till! Ni kan hitta info om dem på Facebook (www.mylovebites.com)

Det finns så snälla människor i världen att man knappt tror det är sant! Det var Katarina som har så underbara bloggen Hovkonditorn som skickade dem till mig.  Hon bor i Singapore och bloggar därifrån. Hon skriver alla recept på både engelska och svenska och dessutom fotar hon så snyggt, så som jag önskar jag kunde fota. Hon har fantastiska recept. Vid veckan där jag födde hade hon en hel vecka med Oreo recept: Oreo i scones, pannkakor, fudge, kakor, godis, cheesecake..

 


Hon hade ett inlägg på sin blogg om dessa kakor och de såg så oemotståndliga ut så jag frågade henne var man kunde få tag på dem. Då skickar hon dem till mig. Hur gulligt är inte det?




Jag fick en del annat smått och gott i paketet också. Ni får se allteftersom:-)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Vad spännande med paket så långt bortifrån - de ser verkligen ljuvligt goda ut <3 Hovkonditorn är en fantastisk blogg, det håller jag helt med om =)

2011-10-08 @ 11:28:11
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Katarina

Tack snälla du! Kram

2011-10-08 @ 13:12:35
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin