Uppskattad Thaipanna

Quick fix thai! Fick hem en sådan här finfin kastrull med smått och gott. Det gick verkligen snabbt att göra den. Vi stekte på 2 kycklingfileer i bitar tillsammans med broccoli och paprika. Sen var det bara att tillsätta burken. Jag var lite orolig att det skulle vara för starkt för Annie, men hon åt som bara den. Hon bad flera gånger om mer sås. Vi tyckte alla om den och jag kommer göra den igen. Kanske plussa på med en handfull cashewnötter.


Om ni går in på Arla.se så kan ni vinna en resa till Thailand. Man ska svara på någon fråga och berätta sitt bästa matminne. Jag kommer definitivt göra mitt bästa för att vinna. Oj, vad jag skulle vilja vinna den resan!!


Kommentarer
Postat av: Tove /Det Goda Livet

Ja för modifierad stärkelse är ju det man helst vill mata sitt barn med till middag. Och får man bara en stekpanna så gör man glatt reklam för vad som helst...?



http://regnavdagar.blogspot.com/2011/11/om-du-fick-kopa-bara-tre-saker.html

2011-11-16 @ 20:49:02
URL: http://regnavdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin