Finaste presenten från Bambi


Ni som följer Bambis blogg, se HÄR, kanske såg att hon kom på besök med familjen och ett stort paket. Måste dela med mig vad jag fick:-) En mixer och ångkokare från Philips Avent för att göra babymat. Det var det bästa bästa jag kunde få.

Jag gjorde nästan all mat till Annie då hon var liten. Men då kokade jag, mixade och höll på själv. Nu har jag en riktig lyxmaskin till hjälp. Extra glad är jag också eftersom jag varit rätt ledsen över att amningen gick åt skogen med Magda. Nu kan jag iallafall göra fantastisk mat med massa näring då hon börjar äta vanlig mat. Ser så fram emot att använda den.

Så omtänksamt av Rose-Marie! Fina vänner och människor växer verkligen inte på träd...Kram till alla och en finfin höstdag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

ojoj, vilken present! Vad roligt! Nu behöver ju inte jag göra babymat än (tack och lov) men jag är barnslig in i själen, så väntar mig ändå goda recept gjorda med den här spännande mixern ;)

2011-11-03 @ 00:33:06
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin