Cadbury's Rocky Road - Tala om godischoklad


Kan ni tänka er choklad med marshmallows, körsbärsgodisar, jordnötter och kokos! Jag fick den här chokladen i ett paket från underbara Katarina på Hovkonditorn. Det här var förvånansvärt en choklad som växte. Jag är alltid lite skeptisk med choklad med för mycket smaker., så vid första tuggan var det lite tveksamt. Men den var så intressant och ovanlig i smakkombinationen att jag inte kunde låta bli den. Annie hon var helt galen i den. Så vid de sista bitarna slogs vi nästan om chokladen. Så spännande också med körsbärssmak i choklad. 


Annie, Magda och vi önskar alla en fantastiskt fin helg!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad roligt att höra att ni gillade den :) Ja, annorlunda är den, men god tycker jag också!

2011-11-19 @ 13:58:36
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Oj, vad mycket gott det var i den! Kul med lite nya, spännande chokladsorter, det är alltid det jag tittar efter först när jag är utomlands ;) Kul med paket också!

2011-11-23 @ 02:06:43
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Tinefis

hej!

Hittade precis till din blogg när jag letade efter recept på saffransbröd med mandel massa =o) Hade redan gjort degen när jag läste receptet, så det blev ingen sprit, men det ska prövas en annan gång!

Såg denna godingen (chokladen). Det är min favorit! Bor nämligen i Nya Zeeland och Cadbury är bland favorit chokladerna i landet. Rocky Road blev min favorit för över ett år sen och det har blivit alldeles för mycket va den sen dess. ;o)

Massa trevliga advents tips oxå! Super!

Kram och God Advents Helg!

2011-11-25 @ 06:57:47
URL: http://tinefiskrivnaord.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin