Thai kyckling (söt & stark) i Eskilstuna

Vi var i Eskilstuna idag för att fira min mamma som fyllt år. Vi tog ut henne på lunch på stan. I Eskilstuna har de en sån bra Kinarestaurang,  som verkligen kan rekommenderas Ming Palace heter den och ligger nära torget, om ni vet var torget finns (annars upptäcker ni det rätt fort då ni kommer till Eskilstuna). Jag har ätit där förut och man känner sig alltid nöjd, och äter alltid för mycket. Orkar du inte äta upp allt så fixar de direkt doggy bag till dig så du kan fortsätta äta hemma, BRA!

Jag tog Thai Kyckling (söt & stark). Det var lätt friterad kyckling i lite starkare sötsur sås med grönsaker och ananas (riktig ananas inte burkversionen). Så nöjd!

De var allt lite avundsjuka på mig de andra. De tog nämligen 4 små rätter och även om de var goda och det var väldigt mycket mat så är 4 rätter lite same same. Men vad jag har förstått så är alla deras "riktiga" rätter väldigt goda. Min var iallafall hur god som helst.

De var väldigt gulliga mot Annie också. Hon fick glass efter maten och välja klubba. Sen lät de sig charmas till en andra klubba då hon efter någon minut tröttnat på sin röda och fick för sig att en grön var bättre.

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin