Vinn 2 biljetter till Magiska Disney on Ice!

Nu är det dags för ännu en tävling, det är ju ändå snart jul! Vad sägs om en magisk Disney show med en massa prinsar och prinsessor, hjältar och hjältinnor? Så här beskriver de själva årets show:

Disney On Ice Princesses & Heroes är en stjärnspäckad is-show med höga hopp, djärv akrobatik och fantastisk skridskoåkning. Den lilla älvan Tingeling tar dig med till de mest spännande ögonblicken i de klassiska Disneysagorna om Snövit, Askungen, Ariel, Belle, Jasmine och Törnrosa. För allra första gången får du också se prinsessan Rapunzel och Tiana på den glittrande isen. Disney On Ice Princesses & Heroes är en föreställning för hela familjen med alla dina Disneyfavoriter på isen, is-artister i världsklass och fantastisk musik som väcker minnen till liv. Välkommen till en magisk is-show där du får se prinsessor och prinsar, hjältar och hjältinnor och uppleva magin när drömmar blir till verklighet.


Du kan nu vinna 2 biljetter till showen i Stockholm till föreställningen den 5 januari kl 14.30!

För att vara med och tävla skriver du helt enkelt i kommentarsfältet VEM du skulle ta med på showen om du vann och VARFÖR du skulle ta med just den personen. Tävlingen avslutas på söndag 11/12 kl. 20.00.

Ps. Om du inte vinner och ändå vill gå så kan du se showen på dessa datum och platser (gå in HÄR för mer info):

•     Stockholm Ericsson Globe 3-8 januari 2012
•     Scandinavium Göteborg 13-15 januari 2012
•     Malmö Arena 19-22 januari 2012
•     Cloetta Center 3-5 februari 2012


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Åh, jag är jättegärna med och tävlar, jag ÄLSKAR Disney (skulle faktiskt ha jobbat på Disneyland i paris i somras, men det är en annan historia).



Om jag vinner skulle jag helt klart ta med mig min mamma till showen, hon är mitt uppe i en flytt nu och hinner inte med så mycket mer än att jobba 12 timmar om dagen och packa saker resten av tiden. Hon behöver få koppla av med någonting roligt :)

2011-12-04 @ 19:54:19
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Jessica

Min 7-åriga dotter som älskar prinsessor!

2011-12-06 @ 08:44:53
URL: http://familjensundberg.se/blog/
Postat av: Malén

Jag skulle vilja ta med min dotter som belöning för att hon kämpat så mkt med skolarbetet hela hösten.

2011-12-07 @ 22:04:43
Postat av: Linda E

Åh! Jag skulle bjuda min 6-åriga dotter som tror hon ska få biljetter till just Disney on ice i julklapp, men vi har köpt en bob!?



Vi skulle ha så himla mysigt, bara hon och jag! En hel dag i huvudstaden med mat, shopping och magiska prinsessor och hjältar! Ingen pipig lillasyster så långt ögat kan se ;)

2011-12-08 @ 21:06:28
Postat av: Andreas

Jag skulle ta med min söta systerdotter som älskar disney. Hon har skrivit jätte gulligt på sin önskelista att det hon önskar sig mest är att "se på disney gubbar när dom åker skriskor i den stora runda huset"

2011-12-12 @ 13:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin