Sicken bra uppfinning!



Eloge till den som kom på den lilla plastgrejen som du har längst ner på pinnen! Min sambo var på Babyland igår och köpte med sig denna. Jag tyckte det verkade som en sån där totalt onödig grej, men attans så bra! Annie är ju något av en expert på att spilla, den här mackapären är ju en riktig räddare. Hon gillar den också. Hon har fått hela två glassar idag för att jag ville se hur den fungerade. Så himla otippat smart pryl! Jag skulle nog också behöva en. Kan inte någon hitta på något fiffigt till glasstrutar också? så inte chokladen längst ner i våfflan hamnar på kläderna?



Vi hittade den här fina solrosen runt knuten också på väg till lekplatsen.


Vilka otroliga gladblommor solrosor är!!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Så smart! skall nog skaffa 2 : 1 till Norisen och 1 till the husband. Båda är ngr riktiga kladdisar.

2011-08-31 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin