Vinnarna av Bosch Skruvdragare har ni här!

Det var INTE lätt att välja bara två vinnare. Jag har läst varenda en av motiveringarna och kommentarerna flera gånger om. Bland kommentarerna fanns så många bra motiveringar. Alla grilltips som kom in var otroliga. Har ni inte kikat bland kommentarerna till tävlingsinlägget så gör det, där finns guldtips till grillandet
 
Vinnare av Bosch IXO skruvdragare blev:
 
Helena som skrev så här:
Vi ägnar denna sommar åt en totalrenovering av sommarstugan. För att få detta att fungera smidigt i kombo med en nyfiken 1,5-åring behövs grymma verktyg - precis som denna skruvdragare! 

Mitt bästa grilltips är att lägga kycklingbitar i en marinad av olivolja, honung, curry och vitlök. Låt kycklingen bada i marinaden ca ett dygn. Den blir gudomligt god och saftig efter att ha legat på grillen! 
 
Johanna Retrolover skrev så här:
Oj vad jag vill vinna denna! Vore perfekt för mig som har lovat att bli mer händig hemma. 

Mitt bästa grilltips är att go veggie! Man måste faktiskt inte äta kött bara för att man grillar, det finns så otroligt mycket goda sojakorvar, halloumiostar och grönsaker att lägga på. Rekommenderar särskilt en Soja Chorizo som är riktigt kryddig från Hälsans kök. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin