Kanelbullar med där lilla hemliga extra

Har bakat en omgång med kanelbullar, faktiskt helt det perfekta fikabrödet till picknicken. Det är mättande, gott och lätt att äta på en filt för alla. Jag har gjort kanelbullarna många gånger förr så bara klicka in på länken ovan så ser ni hur lätt det är. Extra goda och saftiga blir det med en näve vita ckokladknappar (jag tog Odense chokladknappar) och strössla över efter att du brett ut kanelsmörkrämen över degen. Sedan gör du precis som vanligt, se HÄR.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååå vad sugen jag blev på kanelbullar just nu,
dina såg så proffsiga ut.. Nästa gång det ska bakas bullar här hemma ska jag testa och göra dom så fina som dina..

Gott gott i gott gott.. :-)

Kram Camilla

P.s Tack för tipset om blåbärsplockning jag fick i går, vi for ut och fick i hop i alla fall 1 liter blåbär men även 1 liter hallon, så nu har vi bakat muffins och i dag blir det paj till efterrätt.. Tusen tack. D.s

2013-07-23 @ 14:04:29
URL: http://millaotrissa.blogspot.se/
Postat av: Camilla

Ååå vad sugen jag blev på kanelbullar just nu,
dina såg så proffsiga ut.. Nästa gång det ska bakas bullar här hemma ska jag testa och göra dom så fina som dina..

Gott gott i gott gott.. :-)

Kram Camilla

P.s Tack för tipset om blåbärsplockning jag fick i går, vi for ut och fick i hop i alla fall 1 liter blåbär men även 1 liter hallon, så nu har vi bakat muffins och i dag blir det paj till efterrätt.. Tusen tack. D.s

Svar: Vad roligt att ni kom ut i blåbärsskogen! De där bullarna är så så lätta att göra. Bara titta på bilderna så ser du. Alla blir så imponerade av dem:-)
Linda /Matstugan

2013-07-23 @ 14:04:30
URL: http://millaotrissa.blogspot.se/
Postat av: Elin

åh bullar! hmm.. synd att det tar tid bara!

Svar: Ja, men de här har sammanlagt en jästid på 1 timma bara, och man flätar ihop dem så otroligt snabbt. Testa:-)
Linda /Matstugan

2013-07-24 @ 09:22:58
URL: http://likeyoubetterdead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin