Godaste korvarna någonsin

Vi åt de mest magiska korvar i sommarstugan. De var inköpta på Taylors & Jones här i Stockholm. Jag bara måste dit och handla på mig de där korvarna! Den stora var pork, bacon och chipotle och var så himlans god med den rökiga smaken. Den mindre var Kimchi, med sesamolja, purjo och sesamfrön och blev också en storfavorit. Ni som har smakat deras korvar, har ni någon favorit?
De finns på Söder här i Stockholm, hantverkargatan 12. Men de ska också finnas i olika butiker runt om i landet. Såg att de även hade korvar på lamm, biff, kalv, vilt osv. 

Kommentarer
Postat av: Jessica Sundberg

De säljer Taylor&Jones-korvar på Hemköp bredvid mitt jobb och jag har ätit mig igenom större delen av deras sortiment! Fantastiska korvar!

Svar: Jag upptäckte igår att de hade dem på min ICA här i Sickla också. Så goda korvar, ska också äta mig igenom deras sortiment. Såg att de bl a hade lammkorv med rosmarin, spännande!
Linda /Matstugan

2013-07-21 @ 08:23:35
URL: http://familjensundberg.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin