Miss Li for Indiska


Jag var medbjuden av Rose-Marie på lite mingel hos Indiska. Indiska lanserar imorgon Miss Li for Indiska. Miss Li har tillsammans med Indiska tagit fram en kollektion med klänningar, hattar, smycken, sjalar mm. Jag hade inte tänkt köpa något alls med kunde inte stå emot en riktigt fin svart klänning och en kjol. Den kälääningen gick som smör i solsken och de fick fylla på hela tiden. 
Tycker så mycket om hattar, men vågar inte riktigt, tycker inte det passar till resten av min stil. Använder ni hatt? Till vardags? Det fanns lite smått och gott att äta och vi hade med andra inbjudna affären för oss själva.
Cyklade dit och hem och hade hjälmen i handväskan. så det gick inte att stänga igen väskan. Rose-Marie och jag pratade lite om hur många vuxna som inte använder hjälm. Använder ni hjälm? Jag har faktiskt alltid gjort det. 

Kommentarer
Postat av: sofie

Måste kolla in den kollektionen. Ser snyggt ut!!

Självklart hjälm. Säger som min kloka vän sa för många år sedan när hennes kollega tyckte att hon var lite "töntig" som använde hjälm: "jag passar bättre i hjälm än i rullstol".

Svar: Du, den kommentaren snor jag rakt av! Mitt i prick. Tack för den.
Linda /Matstugan

2013-08-06 @ 22:31:43
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Angelicaengmarker

Heja dig, våga hatt!! Du klär ju tusan så snyggt i det :D <3!

Svar: :-)
Linda /Matstugan

2013-08-06 @ 23:16:38
URL: http://moonmyword.wordpress.com
Postat av: Katarina

Trevligt mingel. Jag anvönder hjälm, men här i Amsterdam är det ingen som använder, inte heller mopedisterna :( Kram

Svar: Det känns som en sådan liten uppoffring att ha hjälm faktiskt, det är rätt många i Stockholm som har hjälm, men långt ifrån alla:-)
Linda /Matstugan

2013-08-07 @ 10:42:01
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin