Det är mycket man vill ha

Naturens sista andetag är bland årets vackraste. Så här såg det ut idag hos oss. Det är så oerhört vackert ute nu. Har haft min mammalediga dag idag, så mysigt. Känns lite som hösten, det närmar sig slutet på mammadagarna och det känns som mest och bäst just nu. Magda och jag spenderade dagen ute och sen åkte vi till Sickla. 
 
Det här är några av mina favoriter i Sickla just nu: Med andra ord (sällskapsspel från Akademibokhandeln), leopardtights (från Lindex, dessa följde med hem:-)), Cup cake kit och tillbehör i oändlighet (Panduro), Voluspaljuset Crisp Champagne (Inside Living), sötaste zebraryggsäcken till barn (zoo packs, Farmhouse), Le Creuset gryta (ska köpa den imorgon då Cervera har 25%), LÖV te i smaken kanel och apelsin (Elviras värld, älskar LÖV teer och de är ekologiska) 
Nästan julfärger i naturen nu...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Naturen är så vacker där nu! Lite saknar jag hösten faktiskt! Kram

2012-10-25 @ 04:22:50
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin