Aktiv morgon och missat samtal

 
 Annie och jag gjorde iordning våffelsmet på morgonen innan dagis. Jag är mammaledig idag så hon börjar 9 (annars hade det varit lite väl ambitiöst). Den här gången testar vi att göra med bikarbonat i, får se hur det blir. Våffel- och pannkakssmet mår alltid bra av att stå och dra i kylen några timmar (oftast gör jag den kvällen innan). Vid tretiden hämtar jag Annie och hennes bästis på förskolan så är de hemma hos oss och busar. 
 
Jag har köpt lite spindlar och svart sprayfärg till håret för att överraska dem med lite Halloween-tema ikväll. Hade tänkt köpa lite mer men på Butterics här i Stockholm var det en så lång kö utanför butiken med en dörrvakt som släppte in folk, säkert 100 meter lång. Fanns inte en chans att jag skulle stå och köa i en timma för att handla på mig Halloweensaker. 
 
Ps. Och då jag och Annie stod och rörde ihop en smet så skulle jag har varit på utvecklingssamtal för henne på förskolan...huuu...vilken ångest jag fick då jag kom på det. Bad tusen gånger om ursäkt. Usch vad dåligt av mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin