Sorry, bloggen kraschade över Valborg

Jag vet inte alls vad som hände, men plötsligt var min blogg puts väck över Valborg. Jag skrev 5 meddelanden till supporten, men hörde inget från dem förrän idag samtidigt som bloggen var tillbaka. Jag vet fortfarande inte vad som hände, men men här är vi igen!

Hoppas ni alla hade en skön Valborg!

Själv tog jag några väldigt stora beslut över Valborg som definitivt har med min och mina barns framtid att göra. Så, så mycket vila blev det inte mentalt, men jag är så nöjd med vad jag nu har beslutat. Kanske delger er om ett litet tag, måste bara låta beslutet sjunka in lite.

Kram/Linda

Kommentarer
Postat av: Katarina

Styrkekram!

2012-05-03 @ 03:22:49
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin