Vinn ett fin matkit från Bambino Mam

 
Det damp ner ett paket med en massa fint från Bambino. Fick två av varje och tänkte därför att jag tävlar ut hälften till er. Varje kit består av en färgglad Spill Proof Cup, ett set med Äta-själv-bestick och två stycken mjuka hakklappar - perfekta att ta med i väskan.
 
Det kliar i fingrarna att få använda muggen, hakklapparna och besticken till Magda, men jag tänkte att en av er läsare skulle få välja vilket set, det rosa-röda eller grön-blåa, som ni vill ha. Magda får det som ni inte väljer för båda är så ljuvligt fina. Den röda haklappen har små röda hjärtan och den gröna hakklappen har små gröna äpplen. 
 
För att få ett set så skriver ni bara i kommentarsfältet till detta inlägg att ni vill vara med i utlottningen, glöm inte ange vilket set ni vill ha, det rosa/röda eller blå/gröna. Glöm inte ange mail så jag kan kontakta dig om just du får setet. 
 
Sista dag att vara med i utlottningen är fredag torsdag 30/8.
 
 
Fortsatt fin helg

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken rolig tävling! Jag skulle jättegärna vilja vinna det blå/gröna setet! Jag är just nu gravid med vårt första barn och vi har valt att inte ta reda vilket kön det blir, men det setet skulle passa superbra både till en liten kille och till en liten tjej:) tack för en superhärlig blogg!

2012-08-25 @ 13:38:16
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Åh jag är gärna med och tävlar med min son! :) Vi skulle gärna vilkja ha det Grön/Blå settet om vi vann :) Trevlig helg! / Hanna

2012-08-25 @ 16:24:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Kerstins foto

Jag är jättegärna med och önskar det det blå-gröna om jag skulle vinna.
Ha en fin söndag.

[email protected]

2012-08-26 @ 00:02:32
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Sara med Leo & August!

Oh! Jag är gärna med å tävlar! Det rosa setet vill jag gärna ha om jag skulle vinna. Ha en trevligt måndag! /Sara

2012-08-27 @ 09:52:45
Postat av: sofie mumsfillibaba

Å, vad bra! Oliver vill gärna ha det gröna/blå och överlåter det rosa/röda till Magda!:)

2012-08-27 @ 21:43:40
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin