Vinn kakformar i retrostil!

Nu ni, nu blir det äntligen en tävling här på bloggen! Ni kan vinna det här underbara kitet med 4 formar och en spritspåse som kommer från Tehuset JAVA. Roligt med lite annorlunda kakformar, eller hur? Tycker de ger lite sådär amerikansk retrostilkänsla. Man kan såklart använda dem till annat än just pepparkakor också.

Jag testade direkt att baka med de nya formarna, gillar verkligen dem.

Vad ska ni då göra för att få hem det här kitet?

I kommentarsfältet skriver du ner var Tehuset JAVA har sina butiker (svaret på frågan hittar du på deras hemsida http://www.tehusetjava.se/). Motivera även varför just du ska vinna dessa fina kakformar. Glöm inte att fylla i din mailadress i mailadressfältet så att jag kan kontakta dig om du vinner! Tävlingen håller på i en vecka så att du hinner få hem formarna i tid för julbaket. Tävlingen avslutas därför på onsdag 7/12 kl. 17.00.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Stockholm, Lund och Lidingö! Jag skulle ge dessa kakformar till min gudson som gillar att baka :)

Ha en fin dag!

2011-12-01 @ 03:43:18
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Martina

Hej,

Vill börja med att säga att du har en sån mysig blogg, jag går in här varje dag när jag kommer till jobbet och bara myser lite och får lite inspiration på middagsmat till kvällen!

Tehuset Java finns i Lund och så har de 2 butiker i Stockholm, en på Lidingö och en på Odengatan, sen finns de ju även på nätet :)

Jag vill gärna vinna detta kit då jag har tänkt att julbaka med min lille gudson, som förresten är världens mysigaste!

Stor kram Martina W

2011-12-01 @ 10:40:20
Postat av: Matilda

Hej hej!

Butikerna finns i Stockholm, Lund och Lidingö.



Jag vill vinna för att jag också vill ha fin fina pepparkakor i jul. ;)



Ha det så bäst!

Kram Matilda

2011-12-01 @ 21:49:31
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

åååh, jag vill vara med och tävla, tänk att jag nästan missade det här bara för att jag inte läst några bloggar på ett par dagar! Bättring från min sida ;)



Jag svarar att de har butiker på tre ställen; två i Stockholm (Odengatan och lidingö) och en i Lund.



Jag skulle jättegärna vilja vinna dessa kakformar - jag har nämligen inte en enda, kan du tänka dig det? Jag som älskar att baka! Dessutom har jag ALDRIG någonsin bakat pepparkakor med hemmagjord deg, om jag bakat några alls har vi alltid köpt degen, så jag har lovat att testa att göra det snart, vilket skulle gå mycket bättre med formar ;) Ja, och så vill jag VERKLIGEN göra ett antal sugar cookies som amerikanarna brukar göra under jul, ,de behöver också formar... :D



Nu ska jag tillbaka till tehuset javas hemsida och beställa lite lussete, jag kan inte låta bli efter ditt inlägg om det ;)

2011-12-03 @ 17:37:26
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Lotta

Butikerna finns i Lund, Stockholm coh Lidingör.



Jag vill så gärna vinna dessa kakformar - mest för att alla i min släkt föddes med talangen att kunna baka fantastiska kakor och jag har ännu inte bevisat att även jag kan baka! När julen är här vill även jag visa förkära slökten min att jag kan baka oemotståndiga läckra kakor:-)

2011-12-05 @ 17:01:34
Postat av: Sanna

Stockholm,Lund o Lidingö finns butikerna :)



Jag önskar att jag skulle vinna dessa fina formar i retrostil,då skulle jag göra fina placeringskort till julafton med allas namn skrivet på med kristyr med hjälp av spritsen.Sedan skulle jag använda den vackra lådan till att lägga lite fint julgodis i på dessertbordet.I år är det jag som står för dessertbordet på Julafton :)Ska bli jättekul att fixa med

och idag är ingen vanlig dag,för idag är det min 35 års dag;)Kram Sanna

2011-12-07 @ 11:01:35
URL: http://sannaspicknickkorg.se
Postat av: sofie mumsfillibaba

Lund, stockholm och Lidingö ligger butikerna i.

Om jag vann skulle jag kanske få till ett pepparkaksbak. Har inga direkt roliga formar så drar mig för att baka. Annars är ju hemmagjorda pepparkakor det godaste!

2011-12-07 @ 17:51:49
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Malén

Butiker i Lund, Stockholm och Lidingö.

Om jag vinner skulle jag ge bakformarna till en liten treåring som gillar att baka och hjälpa sin mamma i köket. Hon brukar synas då och då i bloggen.

2011-12-07 @ 22:15:16
Postat av: Jessica Hellström

Tehuset JAVAs butiker finns i Stockholm, Lund och Lidingö.



Baka, baka liten kaka,

rulla, rulla liten bulla,

ringla, ringla liten kringla,

mjöla den och pricka den

och… schuss in i ugnen!



Det skulle vara så kul att baka med min son!

2011-12-13 @ 21:47:14
Postat av: Emma

Butikerna ligger i stockholm, Lidingö och Lund!



Tycker det e super roligt att baka och bara ääälskar sånt som sticker ut lite och gör kakorna ännu roligare att göra :)

2011-12-21 @ 12:29:31
URL: http://stjarnanelias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin