Falukorv på Annies vis

Idag fick min lilla flicka sin favoriträtt, falukorv! Vi äter bara falukorv på det här viset faktiskt. Det är hjärtan, stjärnor, gubbar och gummor. Snabbt fixat med små pepparkaksmått (glöggpepparkaksmått).

Gissa vem som får resterna då man tagit ut fina hjärtan osv? Har man tur blir det något hjärta över.

Tredje kvällen utan napp! Första kvällen grät hon sig till sömns och vaknade 6 på morgonen. Hon hade ett vredesutbrott på eftermiddagen då hon vrålade och skrek allt vad hon kunde. Vid nattningen sa hon igen miljoner gånger att det var svårt, MEN hon grät sig INTE till sömns. Idag vaknade hon 8 på morgonen och det har gått bra hela dagen. I vanliga fall lägger jag henne 19, men hon har fått vara uppe lite längre de här dagarna för att hon ska vara maximalt trött då vi lägger oss. Just nu är hon i duschen och snart ska jag lägga henne. Håll tummarna för att det går bra. Jag har laddat med flera bra böcker och ska berätta hennes favoritsaga om katterna Snuva och Frasse som ständigt är ute på äventyr. Hoppas det går lite lite famåt nu för varje dag.

Ha en finfin kväll!

Kommentarer
Postat av: Leontine

Åh tänk om jag hade fått så fina falukorvsbitar när jag var liten, jag som helst bara åt falukorv och stuvade makaroner och INGET annat. Gott!

2011-07-17 @ 16:17:05
URL: http://shrinknurse.blogg.se/
Postat av: Leontine

Åh tänk om jag hade fått så fina falukorvsbitar när jag var liten, jag som helst bara åt falukorv och stuvade makaroner och INGET annat. Gott!

2011-07-17 @ 16:17:06
URL: http://shrinknurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin