Loppi Event Food n' Interior

Var på ett superhärligt event för någon helg sedan som jag inte ens har hunnit visa er då det har varit knökfullt med kalas, jobb och aktiviteter i mitt liv (prexis som vanligt med andra ord). Det var Loppi som bjöd in till sitt Food n' Interior event. Vi bjöds på Kenyanskt kaffe med kex fyllda med rökt ren, kantareller och rostad mossa från Ramundberget. All info om Ramundberget fick mig att ännu mer vilja åka dit i vinter. Fick till och  med lära mig att det finns snö där f r o m höstlovet! Vi fick höra om Viktväktarna från bl a Shirley Clamp, om Lundby Dockhus av Andrea Engsäll och vi fick massor med roliga inredningstips om vad som gäller nu (ps. metallicfärger är superinne nu).
Andrea Engsäll och Johanna Westman bildade ett varmt team som presenterade mat och inredning på ett roligt och givande sätt.  
Andrea Engsäll visade Lundbys härligt oemotståndliga dockskåp Småland 'live' och man vill ju bara flytta in där. Just nu kan du faktiskt vinna ett eget dockskåp från Lundby här på Matstugan, gå in HÄR och tävla (Tävlingen avslutas den 30 september).
Med oss hem följde inte mindre än 2 fantastiska goodiebags med allt från Viktväktarnas brödmix, Johanna Westmans Minsta bakboken som jag fick signerad till Annie, till Shirley Clamps kokbok 'Lätt att njuta' i samarbete med just Viktväktarna...
till en massa roliga matprodukter från MatHem. Jag är ju redan ett troget MatHem fan och beställer nästan all mat från dem. De har en otroligt användarvänlig hemsida, smidig leverans och allt man behöver. Så skönt att slippa kånka på tunga kassar, stressa iväg till affären med trötta barn.
 
Tack LoppiEvent för lån av bilder och för ett, som vanligt, hejdundrande trevligt event!

Kommentarer
Postat av: Linda

Såg ut som ett väldigt trevligt event och härliga goodiebags :)

Svar: Det var det verkligen! Man känner sig bortskämd i sådana här sammanhang:-)
Linda /Matstugan

2013-09-25 @ 22:27:53
URL: http://lifestylebylinda.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin