Vinnare av...

...ett Dockskåp från Lundby och inredning! Det var verkligen inte lätt att välja 3 vinnare bland så många fina bidrag. Jag har gått igenom alla sådär 100 gånger och skulle helst vilja dela ut ett docksskåp till varenda en av er. 
 
Vinnaren av härliga Lundby Småland och 2 av årets nya tillbehörsset blev:
 
Ps. Vinnarna, maila mig omgående, [email protected], era adresser
 
1a pris 
 
Lina Engström med följande motivering - Lundby Småland + 2 av årets nya tillbehörsset
 
Inte bara tjejer önskar hus där dockor bor,
utan vår grabb vill bli som Ernst när han blir stor,
och ett Lundbyhus skulle därför mycket tilltala,
får då kan han själv inreda i liten skala,
och styra över sin egen fina villa,
något han verkligen skulle uppskatta och gilla,
och modernt familjetänk han dessutom på köpet får,
med tanke på den plastpappa och mamma som ingår,
och alla andra stjärnfamiljer som där kan komma tänkas bo,
varför vi hoppas mycket på denna vinst må ni tro!
 
2a pris 
 
Matilda Vading - 2 av årets nya tillbehörsset 
Jag håller på att leta som en galning på både Blocket och nätet för att skrapa ihop ett fint Lundbydockskåp till min dotter som fyller 4 år i helgen. Där har du motiveringen, en riktigt bra 4-årspresent till en rollspelsälskande liten tjej...
 
3e pris
 
Anna Juhlin - 1 av årets nya tillbehörsset

Egentligen vill jag inte alls vinna något dockskåp, för jag har kvar mitt 4 vånings-småland hus (japp, har även källaren och garaget) som jag fick i början av 80 talet och har ÄLSKAT. Och trots att min då mycket irriterande lillebror har kluddat på väggarna vill jag att mina barn ska få ärva mitt hus och ser fram emot att renovera det tillsammans med dom. Däremot behöver vi ju nya möbler och detaljer till huset och hoppas därför vinna andra eller tredje pris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin