Veckomeny och Curry Cashewnötterna

Nå, hur ser veckan ut? Jag har så många prov att rätta och betygsätta den här veckan. Några event verkar det också bli. Sedan har jag en hel del maträtter som jag ska testa faktiskt. Den senaste tiden har det mest blivit bakat av alla de slag. Det kommer även komma en rolig tävling! Och dessutom är det fler fina tävlingar på G, så håll utkik.
 
Linsgryta (Välj vilket tillbehör som helst eller ät bara som den är)
Lax med asiatisk bönsallad
Ugnspannkaka på dinkelmjöl med spenat och kassler
Quesadillas med kyckling och getost med god sallad på rostad majs och bönor
Lite snacks till helgen eller bara sådär i veckan, då tycker jag verkligen du ska testa dessa curry cashewnötter som smakar sött, salt och vansinnigt gott. Går hem hos alla, alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin