Övernattning extra allt

Har ni haft en fin helg? Min helg har varit sådär perfekt. Fredagskvällen toppen och lördagskvällen spenderade jag och barnen hos en av mina bästa vänner. Vi sov över och det var livat och härligt. Barnen lekte non-stop från det att vi kom genom dörren, men så har de också varit de bästa av vänner sedan de låg i magen.
Min vän hade gjort Leilas frysta cheesecake på mascarponeost, och den riktigt smälte i munnen. En massa bär till också, den bara måste jag göra. 
På kvällen drack jag och Erika varsitt glas Amarone, åt ostar och kex och pratade, pratade, pratade. Jag blev också introducerad till världens godaste kombination: Falbygdens Björnbärsmarmelad på kex med Brieost. Mums! 
Alltså, så god! Nu ska Annie och jag äta rökta räkor och Aioli, vilken avslutning på en så bra helg!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad mysigt! En toppen helg :)

Svar: Ja! Hoppas ni också haft en bra helg!
Linda /Matstugan

2013-10-06 @ 21:01:45
URL: http://gladakocken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin